Specialiştii Google vin să se întâlnească cu tinerii din Iaşi

AD-GoogleZilele astea am aflat de o super oportunitate pentru tineri(17-30 de ani) aşa că m-am gândit să va anunţ. Nu de alta, dar să nu auzim la sfârşit vorbe cum că „Da nu am ştiut” sau „Aş fi vrut să merg da nu mi-a zis nimeni”. Fii pe fază.

„Experţii Google vin la Iaşi şi vor discuta cu studenţii despre cele mai utilizate uneltele de promovare online ale momentului. Dezvoltă-ţi competenţele digitale într-un curs organizat de specialiştii Google România şi află cum funcţionează cele mai utilizate unelte online ale momentului. Participă gratuit la Atelierul Digital din 14 iunie, timp de 3 ore, şi fă primii paşi spre certificarea în digital skills recunoscută la nivel european.

Rezervă-ţi locul pe www.atelieruldigital.com

Eu zic că-i pont şi că nu trebuie ratată treaba asta.

Lasă un răspuns

